måndag 21 juni 2010

Back again.




Tillbacks från farmor, tillbacks till verkligheten!
Ingen mer fet mat! Inga mer chips. Ingen mer coca-cola! Och inget mer godis!
(På en vecka iaf!!!)

Igår vaknade jag upp bakis (som f*n) hemma hos min syster (som jag hade åkt till i brist på egna vagnar><).. med världens ångest!!
Anyway, pratade i telefon från de att jag vaknade med världens bästa vän (Jenny såklart!)
tills klockan var fem.. då åkte jag hem, fixade mej lite och sen kom Emelie hem till mej.
Amy ringde och bad oss komma över på lite filmkväll!
Vilket vi ändå hade tänkt att göra, så vi gick över! =)
Där var det Chris och Anton också, å vi hade laddat upp med 2 påsar chips, en stor cola och Amy hade massa Geisha! MUMS!
Efter film timen, följde vi Anton hem och tog en kvällspromenad på 45 min!
Lovelie!! <3


Igår när jag somna hade jag sjukt ont i magen pga allt konstigt jag ätit.. åt typ ingen mat igår heller.. hann ju aldrig bli hungrig liksom ;p
Och nu vaknade jag för en halvtimme sen och har as ont i magen fortfarande!!!
Jag kallar de "socker-mage" och det gör sviin ont! buuuh* ;(


Kram.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar