onsdag 16 juni 2010

Godmorning! =)




Imorse fick jag gå upp halv 7!!! Pga. min tandläkartid som jag lyckats få kvart i 8 på morgonen..! Inte okey....
Fast sen när man väl tagit sej upp och sitter och äter frukost med två underbara vänner som är påväg till skola och arbete, solen skiner utanför och man får en kopp kaffe med mjölk i serverad, så känns det rätt värt ändå! =)

Idag ska jag hem till farmor och stanna där i någon dag!
Ska bli super mysigt!! Farmor e typ bäst...! <3
Får se om hon har fått ordning på datorn... annars kan det bli dålig uppdatering.. ska försöka hålla igång uppdateringen, för så fort man hamnar i en svacka ett tag så e de svårt att få igång flytet igen..!

Ha det fint nu girls! <3

1 kommentar:

  1. SV; För att jag tycker att det är fint. Jag tror inte att du har insett vad min blogg handlar om eller så är du bara så insatt i ditt eget handlande att du inte kan förstå hur andra tycker och tänker.
    Ha det bra.

    SvaraRadera