måndag 14 juni 2010

Hej honeys!



Det här är min nya blogg! Så välkomna! =)

Idag fick jag en fruktansvärd längtan efter hästar!
Har ju tidigare bott på hästgård och saknar det tok mycket!
Önskar verkligen att jag hade tid och råd att ha häst!
Men istället funderar jag på att bli medryttare!
det hade passat mej perfekt! Inget ansvar, inga måsten,
utan bara ett sätt att komma från allt och kunna koppla av då och då
och få tid att tänka på roliga saker!
Och under sommaren behöver jag verkligen någon form av regelbunden motion!
Jag menar, de blir ju såå mycket festande, café besök, restaurang besök, tjej middagar, picknick times, bakande, strand fika - och aa, you name it!
Tänk bara på hur mycket man festar under sommaren, och man tänker sällan på hur mycket kalorier man faktiskt får i sej när man dricker... eller jag gör inte det iallafall!
Så ja, ridning är ju ett roligt och enkelt sätt att få bra träning på!
Annars har jag också funderat på att börja dansa... men det kostar ju en del och det finns inte så mycket dans skolor öppna nu under sommaren... så det får bli ett senare alternativ!
Så länge får jag fundera på vad jag vill dansa för något! Och har ni förslag så give me gärna länkar eller något på den dans som ni rekommenderar! =)
Ett annat bra sätt att få sin vardags motion på är ju den underskattade cykeln..!
Man kan ju faktiskt få en riktigt fin cykel för bara några hundralappar på blocket!
Och med alla väntetider och allt till bussarna etc. så skulle man nog inte förlora så mycket tid på att ta cykeln heller..!

Hur tänker ni spendera sommardagarna? :)



Ciao/Serendipity <3



1 kommentar: